Gat in me kop - Reisverslag uit Grytviken, Zuid Georgia van Merijn R. - WaarBenJij.nu Gat in me kop - Reisverslag uit Grytviken, Zuid Georgia van Merijn R. - WaarBenJij.nu

Gat in me kop

Door: Merijn

Blijf op de hoogte en volg Merijn

03 April 2008 | Zuid Georgia, Grytviken

Alles goed thuis? Zal vast wel. Hier zit het een beetje tegen: heb ik eindelijk een beetje vakantie in de patisserie en 6 uur pauze per dag moet ik me kop weer stoten. Zodat ik 5 hechtingen er in heb.
En dus een week niet het water in mag of de zon in da's dus weer lekker voor de laatste week. Hoop wel dat ik als ik echt vakantie heb het water wel weer in mag, anders is het ook niet echt leuk natuurlijk als je op een eiland zit met alleen maar strand en zee

Verder heb ik er niet echt last van gelukkig, heb alleen wel een mooie kale plek op me kop dus, maar dat groeit wel weer aan

verder vermaak ik me nog wel, hoor.

Nou dat was het nieuws wel zo'n beetje. groet uit het warme st barts

  • 03 April 2008 - 17:53

    Zegerien:

    Hè bah Merijn ,wat een narigheid. Heb je ook hoofdpijn? Nu moet je nog rustig aan doen ook zeker...sterkte hoor.
    Daaag
    Zegerien

  • 03 April 2008 - 18:22

    Riny:

    Dit is balen voor je zeg

  • 03 April 2008 - 18:59

    Masja:

    Pechvogel! Waaraan heb je je hoofd gestoten? Tijdens het werk? Is een flinke jaap als er 5 hechtingen in zitten! Met een pet op kun je de zon toch wel in?
    Het is vast wel over voor je volgende week helemaal vrij bent!
    Truste en liefs!

  • 03 April 2008 - 19:51

    Leo En Anita:

    O wat sneu Merijn, dat is balen!! Dan heb je ook goed je hoofd gestoten als er zoveel hechtingen inzitten. Hoop dat het over is als je straks vrij bent. Sterkte ermee.

  • 03 April 2008 - 20:14

    Ron :

    Eens een sukkle blijft een sukkle.
    Nee hoor.
    Heeft die arts op de boot ook eens echt werk.
    5 stuks.....
    Ik ga hier op afstand al bijna van mijn stokkie.
    Typisch Merijn "bijna geen last van".
    Doet me denken aan die klap op je kop in de Wibautstraat.
    Vorige keer kwam je ook met een gemillimeterd koppie terug.
    Kunnen we dezelfde foto al direct inplakken.
    Ik ga zaterdag maar eens nieuwe badspullen kopen voor je want die van jou zijn nu na 5 mnd wel eens op.

  • 04 April 2008 - 17:27

    Opa En Oma.:

    Ja Merijn, dat is wel pech hebben.WE hopen ook voor jou dat je mag zwemmen als je echt vakantie hebt.Wel jammer van je mooie haar, maar net zoals je zegt, dat groeit wel weer aan.Groetjes uit een toch nog wel een beetje koud Wolfheze.Geniet jij maar van de warmte. Tot ziens en veel liefs van ons allebei!

  • 08 April 2008 - 05:14

    Masja:

    Nog één dag werken en dan wordt er weer vóór jou gekookt!

    Geniet van je vrije dagen, van het uitslapen, van het eten dat anderen voor jou koken en van de zee en de zon!
    Tot zaterdag!!
    Liefs.

  • 09 April 2008 - 16:45

    Jaap:

    En we noemen hem: Jaap! (Dat litteken op je hoofd)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merijn

Op 31-10-2006 begon mijn contract voor 4 maanden als kok op de Seadream II, een zeer luxe cruiseschip van een Noorse rederij dat in de zomer in de Middellandse zee vaart en in de winter in de Caribbean. Op 13-05-2007 begon mijn tweede reis met de Seadream II. Op 13-11-07 vertrok ik voor mijn 3e reis met de Seadream. Op 13-04-08 was ik weer thuis. Op 27-02-09 vertrok ik naar Curaçao om daar te gaan werken.

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 69574

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 16 Maart 2010

Mijn vierde reis

Landen bezocht: