Laatste werkdag - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Merijn R. - WaarBenJij.nu Laatste werkdag - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Merijn R. - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag

Door: Merijn

Blijf op de hoogte en volg Merijn

08 April 2008 | Britse maagdeneilanden, Road Town

Nog 1 keer diner vanavond en dan morgen nog een keertje ontbijt en dan zit het er echt op. Ga dan morgenmiddag met maxi, rico en de chef lunchen in st Maarten en dan ga ik s' avonds naar het hotel

We zijn gisteren in st Thomas uitgeweest was echt super. Heb 2 uurtjes geslapen en weer gaan werken, ben dus wel kapot maar ga zo lekker het strand op om bij te komen, dan voor de laatste keer wat desserts maken en daarna geef ik vanavond m'n afscheidsfeest voor de hele crew, moet dus ook wel weer gezellig worden

De groeten!

  • 08 April 2008 - 19:48

    Masja:

    Wat wil je zaterdagavond graag eten? :-) Wat leuk om dat weer eens te kunnen vragen!
    Ik tel de dagen, zie je zaterdagochtend op Schiphol!
    liefs, mama

  • 08 April 2008 - 20:22

    Neeske:

    Nog veel plezier!
    Maar dat lijkt deze laatste dagen wel goed te zitten...
    Kan je weer zwemmmen?Hope so.
    groeten van ons.
    J,S,B en N

  • 08 April 2008 - 20:30

    Ron :

    Ik tel al een 1,5 halve week in halve dagen.
    Ik kwam vandaag Roderick tegen; moet je de groetjes van hebben. en van Nicky van Happie Snack.
    Een patatje gaat er zeker ook wel weer een keer in.

  • 09 April 2008 - 06:17

    Leo En Anita:

    Nog heel veel plezier! Hoop dat je geen hoofdpijn hebt. Geniet er nog even van, en een hele goede reis

  • 09 April 2008 - 14:05

    Zegerien:

    Vandaag ook hier in de zon kunnen zitten, dus zaterdag "boerenkool met worst"weer lijkt hier even voorbij.
    Geniet van je korte vakantie en een goeie thuisreis. Tot gauw in Almere,
    groetjes
    Zegerien

  • 09 April 2008 - 16:43

    Olmo:

    En dan nog even de laatste flessen champagne soldaat maken. Het lijkt me duidelijk dat die drankrekening extreem hoog kan komen, op die manier!

  • 09 April 2008 - 17:23

    Liselot:

    Geniet van je laatste werkdag!
    Goede reis terug naar Nederland.
    liefs: Liselot

  • 09 April 2008 - 17:31

    Ron:

    de eerste keer na 5 mnd lekker geluncht met je collegas en the boss?

  • 09 April 2008 - 20:59

    Remy En Josine:

    Nog even genieten van het warme weer. Een laatste feestje en dan zit het er weer op. Van remy Jr de laatste berichten gehoord. Een goede vlucht naar ons koude kikkerlandje ( heeft toch ook wel wat hoor) gewensten we zien je graag weer op de bivak. groetjes van remy en josine

  • 14 April 2008 - 16:22

    Marit:

    he,
    Ben je inmiddels al weet thuis van je mooie reis?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merijn

Op 31-10-2006 begon mijn contract voor 4 maanden als kok op de Seadream II, een zeer luxe cruiseschip van een Noorse rederij dat in de zomer in de Middellandse zee vaart en in de winter in de Caribbean. Op 13-05-2007 begon mijn tweede reis met de Seadream II. Op 13-11-07 vertrok ik voor mijn 3e reis met de Seadream. Op 13-04-08 was ik weer thuis. Op 27-02-09 vertrok ik naar Curaçao om daar te gaan werken.

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 69451

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 16 Maart 2010

Mijn vierde reis

Landen bezocht: