storm? - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Merijn R. - WaarBenJij.nu storm? - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Merijn R. - WaarBenJij.nu

storm?

Door: Merijn

Blijf op de hoogte en volg Merijn

14 December 2007 | Puerto Rico, San Juan

Hier is nog alles goed, heb niets van die storm gemerkt of gehoord. We zitten nu wel in porto rico.

Me eerste week als saucier zit er nu op, gisteren is het diner helemaal goed gegaan, maar was wel een makkelijk menu om mee te geven. Deze week zullen we wel zien, het zal zeker een stuk beter gaan

Moet nu gaan want de laoding komt moet dus weer lekker gaan tillen met alle dozen.

nou de groeten

  • 15 December 2007 - 08:21

    Masja:

    Is het zware weer dat gisteravond voorspeld werd inderdaad gekomen? Last van gehad?

  • 23 December 2007 - 07:39

    Masja:

    Na prachtige dagen van rijp en ijs,
    wordt Nederland weer kil en grijs
    en word ik weer jaloers op het groen en blauw
    rondom de boot daar bij jou!

  • 24 December 2007 - 20:37

    Paula En Gerard:

    Hoi Merijn,
    Maak er wat leuks van daar met de kerstdagen en wij wensen je een gezond en mooi 2008!

  • 24 December 2007 - 23:00

    Ron En Masja:

    WE WISH YOU A MERRY CHRISTMAS!!

  • 25 December 2007 - 10:58

    Leo En Anita:

    Hoi Merijn,
    Vanuit een somber en grauw Almere wensen wij je met zijn allen prettige kerstdagen.

  • 25 December 2007 - 13:01

    Opa En Oma.:

    Hallo merijn. Je moet vast wel heel hard werken met deze feestdagen. maar toch willen wij jou hele goede kerstdagen wensen en een heel mooi en gezond 2008. Liefs van ons allebei Dikke kus !!!

  • 25 December 2007 - 19:33

    Peter En Alianne:

    het leek er heel even op dat we een witte kerst gingen krijgen, maar de sneeuw was van korte duur en nu is het weer somber en grauw.
    dus dan kan je net zo goed een tropische kerst hebben....
    ondanks je drukke werk wensen we je fijne kerstdagen,
    peter & alianne

  • 27 December 2007 - 19:43

    Ron:

    kon je vandaag weer een beetje bijkomen?
    ik heb je gemist.
    we moeten kerst bij je terugkomst maar even overdoen.

  • 01 Januari 2008 - 02:17

    Masja:

    EEN GEWELDIG 2008 GEWENST!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merijn

Op 31-10-2006 begon mijn contract voor 4 maanden als kok op de Seadream II, een zeer luxe cruiseschip van een Noorse rederij dat in de zomer in de Middellandse zee vaart en in de winter in de Caribbean. Op 13-05-2007 begon mijn tweede reis met de Seadream II. Op 13-11-07 vertrok ik voor mijn 3e reis met de Seadream. Op 13-04-08 was ik weer thuis. Op 27-02-09 vertrok ik naar Curaçao om daar te gaan werken.

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 69570

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 16 Maart 2010

Mijn vierde reis

Landen bezocht: