Groet uit St Barths - Reisverslag uit Grytviken, Zuid Georgia van Merijn R. - WaarBenJij.nu Groet uit St Barths - Reisverslag uit Grytviken, Zuid Georgia van Merijn R. - WaarBenJij.nu

Groet uit St Barths

Door: Merijn

Blijf op de hoogte en volg Merijn

31 Januari 2008 | Zuid Georgia, Grytviken

hoi hoi,
hier is alles nog goed. We hebben nu een charter met alleen nog 50 gasten, dat is dus erg rustig. Ze zouden eerst 2 keer ‘s avonds niet op de boot eten en zouden we vrij zijn maar helaas blijven er toch 10 mensen op de boot, moeten dus gewoon werken, dat was dus wel efe een tegenvaller, maar heb toch nog een lekkere week, heb elke dag ruim 2 uur pauze en heb dus eindelijk tijd om het strand op te gaan en te relexen en niet de hele dag in de keuken te staan

we hebben vanmiddag een basketbaltoernooi tegen seadream 1 in st Barts, hebben al 3 keer veloren dus moeten vandaag echt wel gaan winnen.

‘s avonds hebben we het afscheidsfeest van iemand die zaterdag naar huis gaat, wordt dus ook weer gezellig

nou de groeten vanaf de seadream,
merijn

  • 31 Januari 2008 - 17:32

    Neeske:

    Hoi Merijn!
    Hier stormt en regent het....En dan bij het openen van de mail...jouw zonnige gezicht!
    Ik heb begrepen dat je deze reis wel hard moet werken, dus fijn dat er nu wat rust aankomt
    Plezier bij de gezellige/sportieve dingen..en sterkte met het harde werken.
    Groeten van Jaap,Benjamin,Stan en Neeske.

  • 31 Januari 2008 - 18:45

    Zegerien:

    Hoi
    je zou toch zeggen dat je in topconditie moet zijn door al dat harde werken, dan draai je je hand toch niet meer om voor een paar basketballetjes?
    veel plezier en toch ook...... werkze
    groetjes
    Zegerien

  • 01 Februari 2008 - 16:06

    Opa En Oma:

    Fijn dat je het nu wat rustiger hebt, Merijn en dat je nu ook af en toe leuke dingen kan doen.Leuk om weer wat van jou te horen. We zijn benieuwd wanneer je weer naar huis komt.Maar dat zal ik wel van je moeder te weten komen, denk ikTot ziens. Lieve groeten van ons allebei X

  • 10 Februari 2008 - 11:26

    Riny:

    he,he,eindelijk ook wat relaxen.

  • 11 Februari 2008 - 09:04

    Masja:

    gefeliciteerd met de verjaardag van je zus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merijn

Op 31-10-2006 begon mijn contract voor 4 maanden als kok op de Seadream II, een zeer luxe cruiseschip van een Noorse rederij dat in de zomer in de Middellandse zee vaart en in de winter in de Caribbean. Op 13-05-2007 begon mijn tweede reis met de Seadream II. Op 13-11-07 vertrok ik voor mijn 3e reis met de Seadream. Op 13-04-08 was ik weer thuis. Op 27-02-09 vertrok ik naar Curaçao om daar te gaan werken.

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 69566

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 16 Maart 2010

Mijn vierde reis

Landen bezocht: