Groet uit Montserat - Reisverslag uit Plymouth, Montserat van Merijn R. - WaarBenJij.nu Groet uit Montserat - Reisverslag uit Plymouth, Montserat van Merijn R. - WaarBenJij.nu

Groet uit Montserat

Door: Merijn

Blijf op de hoogte en volg Merijn

17 Maart 2008 | Montserat, Plymouth

Is wel een tijdje geleden dat ik gemailt heb, maar heb het erg druk met werken en genieten
Heb het dus nog erg naar mijn zin, maar het aftellen is wel echt begonnen hoor, want zit er nu wel al erg lang

Ik ben ‘s nachts in Barbados uitgeweest, verder zijn we eergisteren in Antiqua uitgeweest, was ook super gezellig

Na het werk, wat nu wel goed gaat , lig ik een beetje op het strand of het zondek te genieten van de zon.

We zitten nu op Montserat waar 10 jaar geleden een vulkaan is uitgebarsten wat nu nog goed te zien is overal.

Verder zijn op de boot niet echt feestjes meer geweests de laatste tijd, maar we maken het met elkaar wel weer gezellig.

Verder heb ik gloof ik niet echt veel te vertellen,
groeten, Merijn

  • 18 Maart 2008 - 10:17

    Masja:

    Heerlijk dat je het weer zo naar je zin hebt! Maar je hebt gelijk, het wordt nu tijd dat je weer eens een poosje naar het kille Nederland komt! Ik weet niet wat je plannen hierna zijn, maar zorg wel dat je niet langer dan een maand of 4 wegblijft, hoor!
    Maar nu nog een paar weken heerlijk genieten van de zon.
    Liefs, masja

  • 18 Maart 2008 - 17:00

    Opa En Oma:

    Hallo Merijn, Fijn dat je nu ook af en toe kan genieten van de zon,. We kunnen best begrijpen dat je nu wel weer eens naar Almere wil. Nog even volhouden! We kijken naar je thuiskomst uit. Dikke kus X van ons allebei.

  • 18 Maart 2008 - 18:36

    Neeske.:

    Hoi Merijn,
    Die zon....lijkt ons ook wel wat..
    Strand en zon..zijn momenteel niet aan de orde bij ons in Almere.Maar we gaan de goede kant weer op!
    Fijn dat je het de laatse tijd weer goed naar je zin hebt...En we bliven jaloers op die indrukwekkende plekjes die je aandoet!
    Plezier voor de laatste periode. en groeten van Benjamin,Stan,Jaap.
    Neeske.

  • 18 Maart 2008 - 20:51

    Zegerien:

    Zonnen,strand,vulkaan....klinkt echt als een andere wereld. Hier wordt gesproken over een witte Pasen...geniet er dus nog maar even van en doe alvast wat van die zon in je koffer.
    Groetjes en tot gauw toch?
    Zegerien

  • 19 Maart 2008 - 20:30

    Masja:

    Ja, nu ik die foto's zie, snap ik dat je wel weer eens naar huis wilt :-)!

  • 23 Maart 2008 - 01:52

    Masja:

    Geen idee of je aan boord iets van Pasen merkt, maar ik wil je in elk geval VROLIJK PASEN wensn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merijn

Op 31-10-2006 begon mijn contract voor 4 maanden als kok op de Seadream II, een zeer luxe cruiseschip van een Noorse rederij dat in de zomer in de Middellandse zee vaart en in de winter in de Caribbean. Op 13-05-2007 begon mijn tweede reis met de Seadream II. Op 13-11-07 vertrok ik voor mijn 3e reis met de Seadream. Op 13-04-08 was ik weer thuis. Op 27-02-09 vertrok ik naar Curaçao om daar te gaan werken.

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 847
Totaal aantal bezoekers 69568

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 16 Maart 2010

Mijn vierde reis

Landen bezocht: