druk, maar ook leuk - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Merijn R. - WaarBenJij.nu druk, maar ook leuk - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Merijn R. - WaarBenJij.nu

druk, maar ook leuk

Door: Merijn

Blijf op de hoogte en volg Merijn

17 Februari 2008 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Heb het nog erg druk, maar we hebben wel weer wat leuke feestjes gehad hier. Een wild wild west party, daar hebben we de eerste prijs gewonen samen met ricco en de chef, we waren verkleed als de daltons van lucky luck.
En vorige week hebben we een feest met valentine gehad met veel games helaas niets gewonnen, maar was wel weer erg gezelig .
En hebben overmorgen het afscheidsfeest van de housekeeper die naar huis gaat dat gaat dus ook wel weer luek worden .

We komen elke keer een beetje op de zelfde plaatsen st barts, st maarten ,porto rico, st thomas, virgin gorda, peter island ,tortola, jost van dyke, foxys, maar eind deze maand gaan we weer naar allemaal nieuwe plaatsen in de granadiens en barbados, ben dus wel erg benieuwd hoe dat wordt, want heb het hier nu wel gezien.

nou de groeten dan maar vanaf de seadream

  • 18 Februari 2008 - 12:53

    Masja:

    Fijn weer wat van je te horen! Ik zie dat zelfs Bounty-eilanden gaan vervelen, weet je dat er ook passagiersjachten naar de Zuidpool varen, misschien een optie ?
    Je hebt toch wel foto's van alle verkleedpartijen, he? Misschien kun je ze op stick zetten en opsturen?
    Vorig jaar was je nu terug, gek idee. Veel liefs.


  • 18 Februari 2008 - 13:29

    Opa En Oma:

    Hoi Merijn. Als ik zo jouw bericht lees, vraag ik me af:Waar heb jij het nou druk mee, met werken of met feestjes.Ik hoop dat je van allebei kunt genieten.En dan nog even dit: Blijf niet te lang weg, we gaan naar je verlangen.Liefs van ons allebei !!! Tot ziens.

  • 18 Februari 2008 - 19:35

    Zegerien:

    terwijl de auto's wit uitslaan vanwege de vorst is het moeilijk voor te stellen dat jij in de buurt van zo'n Bounty eiland rondzwerft. Geniet ervan en graag wat beeldmateriaal bij de feestverhalen :).
    Groetjes!

  • 24 Februari 2008 - 11:48

    Riny:

    Wel eens leuk die feestjes he na al dat vele werken

  • 26 Februari 2008 - 17:20

    Renske:

    He Merijn!
    st barts, st maarten ,porto rico, st thomas, virgin gorda, peter island ,tortola, jost van dyke, foxys: Klinkt inderdaad erg saai!
    Nee hoor flauw, ben benieuwd of er nog spannende dingen te beleven zijn op die eilanden, of dat je het inderdaad allemaal wel hebt gezien! Hoorde van mama dat je alweer allemaal nieuwe plannen hebt! gelukkig heb je het ghanese plan naast je neergelegd! je vindt vast wel iets heel leuks, maar wel eerst even thuiskomen he!
    Kus Renske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merijn

Op 31-10-2006 begon mijn contract voor 4 maanden als kok op de Seadream II, een zeer luxe cruiseschip van een Noorse rederij dat in de zomer in de Middellandse zee vaart en in de winter in de Caribbean. Op 13-05-2007 begon mijn tweede reis met de Seadream II. Op 13-11-07 vertrok ik voor mijn 3e reis met de Seadream. Op 13-04-08 was ik weer thuis. Op 27-02-09 vertrok ik naar Curaçao om daar te gaan werken.

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 69450

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 16 Maart 2010

Mijn vierde reis

Landen bezocht: