van de week ... - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Merijn R. - WaarBenJij.nu van de week ... - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Merijn R. - WaarBenJij.nu

van de week ...

Door: Merijn

Blijf op de hoogte en volg Merijn

30 Januari 2007 | Britse maagdeneilanden, Road Town

Van de week personeelsuitje op een catamaran gehad, was echt geweldig, hebben eerst een stuk gezeild naar een mooie plek om te snorkelen en te zwemmen waar de bar ook open ging iedereen heeft flink gedronken. Zijn veel te laat weer terug gezeild. Waren daarom te laat weer terug op de boot hebben daarna dus hard gerend om alles af te krijgen maar is allemaal goed gekomen .
Hebben van de week overnacht in Porto Rico dit was ook erg leuk, zijn met iedereen van de keuken eerst naar een bar gegaan waar alleen maar crew van alle cruiseschepen inkomen. Hierna zijn we met zijn allen naar een nachtclub gegaan, dit was echt lachen. Allemaal van die dikke negerinnen te strippen en zat vol met van die echte criminelen. super grote negers van met goud en tatoos. dat was echt leuk om dat te zien een keer
We hebben het wel veel te laat gemaakt zodat ik rechtstreeks toen we terug kwamen met het ontbijt kon beginnen.
Nou dat was het wel zo’n beetje.
Kijk er naar uit om met drie weken weer lekker naar dat koude Nederland te komen

  • 30 Januari 2007 - 18:20

    Masja:

    Wedden dat je snel weer terug verlangt naar de zon, de palmen en de blauwe golven? :-)


  • 30 Januari 2007 - 18:49

    Jimmy:

    heej owue ik vind het leuk te zien dat je het nog steeds naar je zin heb daar maar ben wel weer blij als ik je weer zie hier in ons ,, kikkerlandje we zijn van de week naar x-qlusive zany geweest was erg gezellig we hebben je enorm gemist maar als je terug bent gaan we dat zaker weer inhalen spreek je snel owue greetz,,,

  • 30 Januari 2007 - 19:34

    Zegerien:

    Je wordt echt een man van de wereld zo, je hebt toch(stiekum) wel foto's gemaakt? Zodat we ook een beetje mee kunnen kijken in die tenten waar wij als gewone stervelingen natuurlijk nooit komen....
    tot over een poosje!

  • 31 Januari 2007 - 15:58

    Opa En Oma:

    Nou, jij maakt wel wat mee zeg. had ji nou ooit gedacht dat jij nog eens negerinnen zou zien strippen? Weer een ervaring rijper. tot spoedig ziens. Liefs van ons allebei. xxxxxxxxxxxx

  • 09 Februari 2007 - 15:00

    Masja:

    De laatste loodjes!
    En dan heerlijk een paar dagen vakantie-vieren op Sint Maarten, lijkt me helemaal niet gek :-)

  • 09 Februari 2007 - 15:37

    Ron :

    tis al in uren te tellen

  • 13 Februari 2007 - 08:13

    Ron:

    de laatste 24 uurtjes

  • 13 Februari 2007 - 18:24

    Masja:

    Nog één avond werken en dan zit het werk op de Seadream er op! Raar idee, he?
    Morgen een heel gezellig personeelsuitje en HELE FIJNE VAKANTIE-dagen op Sint Maarten gewenst.
    En tot heel gauw!!!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merijn

Op 31-10-2006 begon mijn contract voor 4 maanden als kok op de Seadream II, een zeer luxe cruiseschip van een Noorse rederij dat in de zomer in de Middellandse zee vaart en in de winter in de Caribbean. Op 13-05-2007 begon mijn tweede reis met de Seadream II. Op 13-11-07 vertrok ik voor mijn 3e reis met de Seadream. Op 13-04-08 was ik weer thuis. Op 27-02-09 vertrok ik naar Curaçao om daar te gaan werken.

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 69572

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 16 Maart 2010

Mijn vierde reis

Landen bezocht: