groet uit nevis - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Merijn R. - WaarBenJij.nu groet uit nevis - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Merijn R. - WaarBenJij.nu

groet uit nevis

Door: Merijn

Blijf op de hoogte en volg Merijn

28 November 2007 | St. Kitts and Nevis, Basseterre

hallo, hier is nog alles goed, het weer was vandaag niet echt lekker, ben dus lekker in de pauze op de boot gebleven en een beetje uitgerust.
We hebben morgen inderdaat 1 dag zonder gasten, die verlaten de boot om 9 uur en daarna hebben we een uitgebreide lunch in het restaurant, net als de gasten, die moeten we helaas wel zelf klsaar maken natuurlijk. Daarna kunnen we 's middags gaan zwemmen en van de watersportactiviteiten gebruik maken, das dus wel leuk, gaan we 's avonds met de hele crew weer uitgebreid eten en dan hebben we 's avonds tot de volgende morgen een groot feest voor iedereen in caribische style natuurlijk. Gelukkig heb ik dan de volgende dag 's ochtonds ook nog vrij, dat komt dan wel goed uit dus. En dan vrijdagavond weer volop aan het werk .

Ben zelf niet echt lekker, gisteren op het strand geweest maar het was niet echt warm, werd vanmorgen wakker met ontzettende keelpijn, hele dag thee gedronken en nu is het al bijna over, dat komt wel weer goed dus..

de groeten uit een regenachtig nevis.

• 29 November 2007 - 05:55

Masja:

Geniet van jullie gastenloze dag! (Da's voor het eerst, he, een 'lege' boot?) Ik zie dat je ergens anders bent dan het schema aangeeft, is er veel veranderd?
    'K had al gezien dat het in de hele caribbean regenachtig is, net als hier, alleen scheelt het 20 graden in temperatuur ...
    Nogmaals: heel fijne vrije dag en tot gauw horens!
    Kus, masja

• 29 November 2007 - 12:16

Opa En Oma:

Hoi Merijn.Toen we dit bericht gelezen hadden dachten wij: Hij heeft het daar zo slecht nog niet. Het is hard werken natuurlijk, dat weten we wel, maar al die leuke activiteiten maken een heleboel goed. Houwen zo, Merijn.
    Het ga je goed. lierfs van ons allebei!

• 01 December 2007 - 11:57

Zegerien:

Natuurlijk vervelend dat je niet lekker bent, maar als het dan toch regent....hoef je tenminste niet te balen dat je niet op het strand kunt liggen. Beterschap en desondanks..lekker genieten!
    Groetjes
    Zegerien

Merijn

Op 31-10-2006 begon mijn contract voor 4 maanden als kok op de Seadream II, een zeer luxe cruiseschip van een Noorse rederij dat in de zomer in de Middellandse zee vaart en in de winter in de Caribbean. Op 13-05-2007 begon mijn tweede reis met de Seadream II. Op 13-11-07 vertrok ik voor mijn 3e reis met de Seadream. Op 13-04-08 was ik weer thuis. Op 27-02-09 vertrok ik naar Curaçao om daar te gaan werken.

Actief sinds 31 Okt. 2006