Alles goed? - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Merijn R. - WaarBenJij.nu Alles goed? - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Merijn R. - WaarBenJij.nu

Alles goed?

Door: Merijn

Blijf op de hoogte en volg Merijn

21 Januari 2007 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Met jullie alles goed? Met mij is het weer uitstekend.
Ben nu wel voor het eerst verbrand en heb nu permanent mijn zonnebril op (haha)

Vandaag gaat er weer een Nederlandse jongen naar huis waar ik het goed mee kon vinden, dat is wel jammer.
Zitten nu in st thomas, heb nu een tijd vrij ga dus zo effe de stad in.

Nou de groeten en zie jullie over 4 weken weer.

  • 21 Januari 2007 - 19:53

    Masja:

    Ik ben benieuwd wie/wat eerder in Almere is, jij of het dvd-tje met foto's wat je stuurde, want er is nog steeds geen post van jou gekomen!

  • 21 Januari 2007 - 20:49

    Zegerien:

    Die zonnebril heb je hier niet nodig hoor....het schijnt zelfs winter te worden :).
    Misschien duurt die wel 3 dagen...
    Het is nu aftellen hè? Komt er ook weer nieuw personeel uit Nederland voor de vertrekkers? Of moet je maar afwachten wie er komt?
    Hopelijk worden het ook gezellige collega's.
    Laathet maar gauw weten.
    Groetjes!

  • 27 Januari 2007 - 08:27

    Masja:

    Toen ik je gisteren belde klonk die ruisende zee op de achtergrond wel heel erg om jaloers op te worden, zeg! Wel heel jammer dat je zo weinig kunt mailen en helemaal niet meer kunt msn-en. Fijn weekend!

  • 30 Januari 2007 - 09:37

    Liselot:

    Hey Merijn, kwam bij het opruimen van mijn mail de link naar jouw love-boat weer tegen. Hoe is het? ik las nog 4 weken, dat is dus aftellen geblazen...
    Je zult wel weer moeten wennen in dit koude kikkerlandje....
    Maar blijft: je hebt een superervaring die niemand je af kan nemen.
    geniet er nog even van...
    lieve groet,
    Liselot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merijn

Op 31-10-2006 begon mijn contract voor 4 maanden als kok op de Seadream II, een zeer luxe cruiseschip van een Noorse rederij dat in de zomer in de Middellandse zee vaart en in de winter in de Caribbean. Op 13-05-2007 begon mijn tweede reis met de Seadream II. Op 13-11-07 vertrok ik voor mijn 3e reis met de Seadream. Op 13-04-08 was ik weer thuis. Op 27-02-09 vertrok ik naar Curaçao om daar te gaan werken.

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 69452

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 16 Maart 2010

Mijn vierde reis

Landen bezocht: